Interjú

Spanyol

En una empresa cuando se quiere llamar la atención o regañar a alguien en caso extremo, se debe hacer en un lenguaje normal, no alzar el tono de voz, no hacer señas en exceso y si es el caso, pues, de preferiblemente se debería hacer aparte, individualmente, ¿no? No sería bueno llamar la atención en frente de otras personas ya que esto, la verdad es que cae bastante mal.

Magyar

Egy cég­nél ha fel akarnak vetni valami problémát, vagy szélsőséges esetben le akarnak szidni valakit, azt normál hangnem­ben kell tenni, anélkül, hogy felemelné az ember a hang­ját vagy túlságosan hevesen gesztikulálna. Vagy ha mégis, akkor azt lehetőleg nem mások előtt, hanem négyszemközt. Nem volna helyes mások előtt figyelmeztetni valakit, mivel ez - az igazat megvallva - nem tenne jó benyomást.

Vissza a téma gyűjtőoldalára

Una colección de recursos de web para estudiantes del idioma español.   A collection of online resources for Spanish language learning.

Nyelvi alapok

Nyelvgyakorlás

Játékos tanulás



Források

Nyelvi szolgáltatások

Igeragozás

Írd be a spanyol ige főnévi igenévi formáját (saber, andar stb.)   ñ  

 


Az oldalon...

...egy rövid spanyol interjú és annak - eredeti, valamint magyarra fordított - szövege található.

Az interjúk főoldala

©2005-2018 E-spanyol.hu

Az oldal címe:

Médiaajánlat | Honlaptérkép