Interjú

Spanyol

En una empresa cuando se quiere llamar la atención o regañar a alguien en caso extremo, se debe hacer en un lenguaje normal, no alzar el tono de voz, no hacer señas en exceso y si es el caso, pues, de preferiblemente se debería hacer aparte, individualmente, ¿no? No sería bueno llamar la atención en frente de otras personas ya que esto, la verdad es que cae bastante mal.

Magyar

Egy cégnél ha fel akarnak vetni valami problémát, vagy szélsőséges esetben le akarnak szidni valakit, azt normál hangnemben kell tenni, anélkül, hogy felemelné az ember a hangját vagy túlságosan hevesen gesztikulálna. Vagy ha mégis, akkor azt lehetőleg nem mások előtt, hanem négyszemközt. Nem volna helyes mások előtt figyelmeztetni valakit, mivel ez - az igazat megvallva - nem tenne jó benyomást.

Vissza a téma gyűjtőoldalára

Una colección de recursos de web para estudiantes del idioma español. Free resources (tests, exercises, vocabulary, explanations and games) for Spanish language learning.

Online nyelvtanulás

Nyelvi alapok

Kiejtés

Főnevek neme

Alap-szókincs

Hasznos kifejezések

Pontos idő

Nyelvgyakorlás

Tesztek és feladatok

Szóbeli fogalmazás

Beszédértés (interjúk)

Olvasókönyv

Szógyakorló

Jogi spanyol


Játékos tanulás

Mesék és viccek

Akasztófajáték

Szókereső

Igeragozás

Írd be a spanyol ige
főnévi igenévi formáját
(saber, andar stb.)   ñ  

Források

Online tananyagok

Online rádiók

Online szótárak

Letölthető könyvek

Tankönyvek

Dalszövegek és zenék

Nyelvi szolgáltatás

Nyelviskola

Nyelvtanár

Nyelvvizsga

Fordítás

Iskolai spanyoloktatás

Kapcsolat


Helyezd el weblapodon
az E-spanyol.hu logót!

Itt...

...egy rövid spanyol interjú és annak - eredeti, valamint magyarra fordított - szövege található.

Az interjúk főoldala

©2005-2024 E-spanyol.hu

Az oldal címe:

Médiaajánlat | Honlaptérkép